Geopark Vysočina se otevře veřejnosti

Vloženo: 29.05.2018 11:28:47

Dne 8. června 2018 v 10:00 se v Mrákotíně uskuteční exkurze do lomu s ukázkami zpracování kamene. Exkurze proběhne v lomu Granit Zedníček. Přímo k lomu lze přijet osobní automobilem. Pro pěší variantu se za kostelem v Mrákotíně vydejte nahoru doleva po modré, po 400 m sejděte z modré a pokračujte rovně, na další vidličce odbočte doleva. Pro zájemce bude dále v 11:00 připravena komentovaná návštěva Muzea Kamenictví v Mrákotíně. Vstup do lomu i do muzea zdarma. Více informací na: mestys.mrakotin@seznam.cz či na tel.: 725 102 685.

Akce proběhne v rámci Týdne geoparků ČR, který potrvá od 25. 5. do 10. 6. 2018. Týdne geoparků se zúčastní všechny národní a kandidátské geoparky. Návštěvníci se mj. mohou těšit na rýžování zlata v Geoparku Železné hory, landartový festival Proměny v Geoparku Ralsko či slavnostní otevření naučné stezky v Geoparku Český ráj.

obrázek

Tipy na výlet
V létě
V zimě

Spolufinancováno Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.