Chalupa Bohdalín

Bohdalín, Oblast: Pelhřimov

Telefon: 731 212 243
Email: dvorak.rvbk@seznam.cz
WWW: http://www.e-chalupy.cz/jizni_cechy/ubytovani-bohdalin-chata-k-pronajmuti-3002.php

Chata k pronajmutí poskytuje možnost ubytování pro 4 osoby ve 2 ložnicích. Ložnice a pokoje: Dvě dvoulůžkové ložnice a obytná kuchyň vybavená: dvouplotýnkový elektrický vařič, lednička, mikrovlnka, rychlovarná konvice. Sociální zařízení: Splachovací WC, koupelna s teplou voudou a umyvadlem, vybavená sedací vanou. Vytápění: Vytápění na tuhá paliva. Doprava, parkování: V obci Kamenice nad Lipou, která se nachází na trase Jindřichův Hradec - Pelhřimov, sjedete z hlavní silnice č. 34 u PENNY marketu a odbočíte vlevo, směr Včelnička a Černovice. Asi 1km za Včelničkou je odbočka vpravo na Černovice, Vy však pokračujete rovně směrem na Mnich. Asi po 400m vjíždíte do obce Bohdalín. Chata se nachází až na druhém konci obce směrem na Mnich, po levé straně silnice. Parkování je možné vedle chaty na vlastním oploceném pozemku.

WC na pokoji, Televize, Koupelna, Ubytování bez stravy, Sezóní zařízení

Tipy na výlet
V létě
V zimě

Spolufinancováno Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.